but.. you don't take it your last chance..
I may be
cookieChoices = {};

With my puffy eyes..
And my old headphone..
A pencil and a pen..
Just listen to the music..
Create another quote..
To make me calm..
And you know what..
You can't make me feel down..
Make me mad.. Make me disappointed..
Because whatever you do..
Whatever you try to say a bad thing behind my back..
I never be like you..
So stop being like a jerk..
And be like a matured person..
I know all the thing you do behind my back..
I just pretend it my "friend"..
Just want to see your action, my lady..
If we want people to respect us, we should respect other people first..
-Forgive but not forget-
-CJ-
Hari lahir nek yah ni 22 Jun 1958.. Terlambat sebab nek yah kena pergi out station. Selamat hari lahir emak ku sayang, tahun ni masih tak ada hadiah macam tahun lepas. Tunggu hadiah mu a.k.a menantu tahun depan ye..
Love you,
CJ
Sebelum ni tough jugak, tapi tak seteruk sekarang. Jadi note for myself, sila jangan ambil banyak sangat subjek programming sederap, nanti kau yang pening.. Huhuhu
Oh lupakan muka ku yang tidak ada solekan di muka.. Bukan aku tak reti, aku tak suka pakai sebab aku kena melangkah 4 tingkat untuk ke bilik exam. Gigih sangat la nak pakai benda tu. Sian akak-akak business yang solek bagai lencun masa sampai kat bilik exam..
Ok sampai sini, dapat cuti seminggu je. Lepas ni dah kena masuk sem pendek.. U kejam.. U kejam.. Erk, dah sakit aku ni.. Ok la salam peluk cium.. Muaah mmuahh..
Always blur,
CJ
Oh, aku dh buat training jadi isteri dan ibu ni. Bila la dapat buat praktikal terus.. Huhu
Kita tak hidup sendirian..hidup kita bermasyarakat..jadi apa yang kita buat, tak banyak, cikit akan jadi bualan orang. Kita tak boleh larikan? Kalau nak lari, kena masuk hutan. Tak ke jadi tarzan nanti.
Manusia, tak lari dari kesalahan..kadang-kadang percakapan atau perbuatan pun dah boleh melukakan hati seseorang. Aku tak bercakap mengenai aku. Sebab prinsip aku senang, kalau aku terasa cepat2 aku maafkan sebab bagi aku mungkin mereka tak sengaja (kalau asyik buat, 2 memang mengada la) cara yang mudah minta maaf sahaja dengan si polan dan si polan. Dan menyesal dengan apa yang telah kita buat. Itu memang bagus dan aku setuju caranya. Tapi bila dah bagitahu semua orang, hebah sana hebah sini, ok aku dah ragui. Tapi aku betulkan hati, orang itu memang berubah. Dia mungkin nak orang belajar dari kesilapan dia..
Alhamdulillah nampak perubahan dalam sebulan.. Masuk dua tiga bulan.. Eh mana janji dulu kata nak berubah..airmata turun dah macam air terjun tapi sekarang dah kontang. Betul Allah yang maha berkuasa, tapi kalau salah dengan manusia,hanya manusia tu yang dapat maafkan.kan dah susah. Dari orang melihat kita rasa kesian dan bersyukur atas perubahan, tiba-tiba meluat. Twitter dan facebook jadi alat pengantaraan.. Teman-teman yang follow jadi batu api.. Kesudahan keluar ayat.. "Terpulanglah orang nak kata apa. Kau kenal ke aku siapa.aku susahkan korang ke".. Mana hilangnya ayat "saya berubah dan menyesal kerana mulut saya jadi pergaduhan"..
Tepuk dada dan tanya diri kita sendiri.aku tak mahu jadi yang menjatuhkan hukum. Sebab benda ni akan balik pada niat yang asal.peringatan untuk diri, cukup cuma aku dan Allah yang tahu taubat dan penyesalan ku. Aku tak mahu jatuh ke riak dan menunjuk-nunjuk.
P/s : kemaafan kan dendam yang terindah bak kata kak aishah (kakak ke?) Hati akan tenang.. Percaya la.. (Perlu ke nak kena nyanyi tang chorus lagu kak CT tu)
Entri diupdate di henfon BB antik yang dah loose keypad kiri dan kanan sambil melihat Manchester United lead 5 gol lawan wolves..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Selamat hari wanita sekali lagi.. Pengorbanan anda semua tak terbalas.. :)
One of our wish are getting married.. No no no.. (•͡˘˛˘ •͡)
Bukan lah kami ni gatal.. Tapi bak kata Cik Yah (my mother) umur yang dah patut pikir untuk melangkah ke hubungan yang lebih tinggi dan berhenti dari berpemikiran seperti budak-budak.. (Baik la ibuku) semoga Allah memberi jodoh yang terbaik dan menerima diri seadanya..amin.. You love me.. I love you more.. Huaahuaahuaaa..
Oh lupa pulak..ingat entri saya yang sebelum ni pasal lagu sesaat kau tiada? My not so ex (ok sebab dia tak kata clash jadi jia tak tahu status kami) orang Makassar, Indonesia. Sejak CJ couple dengan dia CJ dah banyak pulak kawan orang Indonesia.. Hanya sebab CJ bisa bertuturnya dalam bahasa Indonesia.. Tak fasir tapi boleh lah.. So welcome to my new friend from Indonesia and Singapore.. Mungkin tahun hadapan ke Indonesia.. Penamat tahun ni ke THAILAND!!!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.






