cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Sakit itu Penebus Dosa-Dosa Kecil?

Thursday 26 September 2013

Sakit itu Penebus Dosa-Dosa Kecil?


sesungguhnya saya sedang sakit semula.. sakit yang teramat. bukan lah sakit hati.. sakit hati tu ramai yang mengalaminya. mudah-mudahan kita sama-sama menguranginya kan? :) yang saya maksudkan, sakit belakang saya. untuk siapa yang baru mengenali, saya mempunyai sakit belakang dan pernah pun berjumpa dengan pakar sebelum ni. nampaknya saya perlu melalui proses yang sama seperti dulu. tabahlah hati. minggu yang agak mencabar. lepas kakak selamat dinikahkan, alergik saya pun keluar sama untuk meraikan.. :) pergi Ipoh minggu lepas pun keluar juga. nak juga dia inter frame.. balik dari Ipoh pula pula kerja angkat mengangkat meja.. memang mendapat. :) sakitnya, hanya Allah mengetahuinya. terpaksa juga minta satu suntikan sebab dah tak boleh tertahan sakitnya. kadang-kadang bila sakit aja ada suara-suara nakal yang berdendang. namun bila membaca yang di bawah 

pujuk hati kata tak apalah. mungkin dosa-dosa aku banyak dulu. maka Allah menurunkan sakit yang banyak untuk penghapus dosa-dosa kecil yang dulu. maka bersabarlah, jia.. 


hanya Allah yang dapat menyembuhnya.. Doktor dan ubat hanyalah perantara dan kaedah merawat. yang menciptanya kan Allah :)

sekadar untuk berkongsi :)

No comments: