cookieChoices = {}; * C.J Diary *: adie dan krim alaisyah

Thursday 27 November 2008

adie dan krim alaisyah

mlm td, aku terpaksa menjaga si bulat ni sbb busu n mak ngah dia mandi. mak die xtaw buat aper. aku pn ltk die kt katil akak aku sementara aku ngah bergayut kt hp..(hehe..) ini lah dia puan2..model laki yg mengguna kn produk krim alaisya...





ni yg buat aku dgn akak aku terkedu jap..

benda yg dia pegang 2 bedak johnson n johnson..nmpk putih kt kaki dia 2..yg mcm muntah 2..itu la krim alaisyah akak aku yg die kerja kn..byk kn??
saya comel kn mak ngah.. agaknye 2 yg die ckp ms tgk akak aku 2..

huargh..die posing mcm hantu..

adie xslh mak ngah..adie main jek..slh ker???

knape dgn rambut 2?? tulah fesyen die meniru mcm mn busu die ltk gel rambut ari2.. kt muka lak...sbb melihat mak ngah die lakukn ari2..krim alaisyah utk ape?? ltk d tgn ye tuan puan..sbb slalu tgk nenek dia pki losyen ari2..padahal krim yg die buat 2 krim muka..akak aku temper gile2..smbl menyatakan.."aku br nk budget 3 bln..ko buat lg..tttiiidddaaakkk" utk pengetahuan puan2..ni kali ke dua dia main krim akak aku,,tp kali ni lg byk..nk taw byk mn???


mau setgh botol...huahuahua..knape die kemek jek muka..akak aku mare2 die..nk bg kiteorg jgn mare...die nangis la..mcm2 ank buah aku ni..abes katil akak aku..bila krim dah campur dgn bedak..dia adun dgn sebati lg...adie..adie..







2 comments:

Unknown said...

yang ko letak kat tempat dia boleh capai nape, bedol lah mak sedare die ni. hi hi

Cik Jia said...

kak..die memanjat n krim 2 l ayg plg blkg skali kt ats meja solek 2..