cookieChoices = {}; * C.J Diary *: demam2 pn kena anta..

Friday 21 November 2008

demam2 pn kena anta..

aku bgn kul 6.15 pg..tido kul 10.30 smpi la pkl 6 tu..aku xsdr ape..sbb bdn dah letih sgt..taw2 akak aku kejut kn..yela..sape nk anto die kn?? melainkan adek dia yg kiut miut ni.. bdn aku da kurang panas..maybe sbb ubat yg kuat n mlm td aku tido pki slua pendek, bj jersi mcm bolakeranjang 2..(jersi mase sek..hehehe) jadi panas bdn klua la byk ckt..lps anta akak aku, ingat nk g isi minyak,klua kn duit abah aku(abah yg srh utk isi minyak sbb duit aku byk klua utk isi minyak jek..) tp xjumpe lak kad nye td. aku smpi umah kul 7.15..cr punya cr..br jumpe kad 2..aku ngantuk lg..so aku budget kul 8.30 la g bank. lgpn aku nk transfer duit aqil lg..alang2 la kn? aku pn g la kt bsn dl,..first2 dah la slh msk kn no pin..nsb baik kali kedua btl..tp ati ku ampes..duit pencen abah blm msk lg..so aku pn g la maybank..buat deposit tunai..tibe2 aku ngidam nk g beli nasi lemak yg slalu ayah aku beli..g la plak kt alam damai..beli la 3..utk abg aku n akak ipar aku(tgk..mithali x adik die yg brutal ni) ingat nk beli surat khabar..tp pkr2 blk..xpyh la..aku pn mandu la pulang ke rumah..kul 9.30 br aku smpi umah..dadeh..(pglan manja utk adie sbb perkataan pertama yg dia ckp kt kiteorg ialah dadeh..huhuhu..)br nk mandi...n ayah die..still tido..last2 aku dgr..die nk g cr mc..mls nk g keje la 2..cett..tgh ari 2 abg srh aku transfer duit mak msk ke akaun aku..aku dgn konfiden nye msk la maybank2u..da penat nk menggodek2 n da klik kt tac..aku br tringat..ha..udah..simcard 2 kt mak aku..n mak aku udah brade di Jeddah..ampes..mak aku pn..aku lupe nk srh die tgl kn simcard,.no atm die aku xtaw..so mencari la aku no Al-Jabbar dia(aku rs la name dia mcm ni..mmg kalo org g aji..dia akan beli simcard sana sbb murah kalo nk call ke cni) dr kul 1.30..smpi kul 2.30..xdpt d hubungi..so aku kate kt akak ipar aku..berserah jela..arap2 mak call blk..laki aku lak nk menyedap kn ati aku..insya allah..naluri seorg ibu 2..die akan rs kalo ank die perlukn die..yola2..kul 3.30 mak aku call tanye knape call dia..alhamdulillah..mak aku pn bg la no dia..aku skrg memegang dua kad..riak tul..heheh..aku klua kn duit yg abg aku nk..aku pn g amek akak aku..di saat ujan yg lebat gile 2..aku da sampai kul 4.50..n akak aku rupe2 nye x naik lrt lg..aduyaii..sbb kl banjir kilat,.smpi tertido2 aku dlm keta..akak aku smpi nk dkt kul 6..mau sejam aku tunggu..mlm 2 lak g econsave..abg aku dah bg adek dia sorg 50 ringgit..nk mejlnkn tgg jwp seorg abg.. aku lak jd baby seater adie..melengkung blkg aku..aku lupe lak yg blkg aku msh lg sakit..huahuahua..lps 2 g mkn kt jj n blk dlm kul 10..aku leh lak lepak2 tgk discovery channel psl org buat tattoo..(bdh btl) smbl memikirkn ape yg aku lupe nk buat..rupa2 nya aku lupa bahawa esok aku keje n aku msh xgosok bj..tensen nyer...

No comments: