cookieChoices = {}; * C.J Diary *: hurm...

Wednesday 12 November 2008

hurm...

mlm td time mata aku tgh nk lentuk jek.. mak aku pgl.. srh bwk awe g klinik. aku dgn bdn sakit2 gagah kn diri utk bgn. (aku kn ank mithali..jrg membangkang..)dlm ms bwk 2 aku more quiet than b4.. mgkn mak aku ade prasan kot..sbb dr pg ms anta die kt lrt, mak aku mcm try nk story2 something kt aku.. aku jwp bila mak tanye, n then syp lps 2.aku taw xbaik buat mak ayah mcm 2, tp mmg smlm aku cukup2 terasa. ikut kn kpale aku, aku lbh sng berdiam dari ckp ape2.. 2 mksd nya aku cube nk kwl perasaan aku. tp 1 jek yg aku puji sikap aku (perasan..) aku jrg m'bantah kalo die srh ape2.. mak aku ckp nsb baik aku taw bwk keta.. sbb mlm td ayah aku MALAS.. lg 1 aku xnk awe aku asyik ckp die sakit..xde org nk bwk kn..awe aku bkn spesis berleteh tapi dah tahap suka cakap melewe2..(mksd nye bercakap 18 jam.. lg 6 jam 2 tido).

pagi td bila aku anta mak n akak aku kt lrt, mak aku cite la nnt die nk g aji..n blah..blah..blah..(byk amanat utk aku).dah smpi lrt mak aku hulur tgn,n aku cium tgn dia.(smlm lgsg pndg aku pn x..2 buat aku lg terasa).aku xsuke jd mcm smlm 2..jd aku simpan je la ape yg aku rasa.biarlah family aku ingat aku ni mcm org xde perasaan. 2 lg sng kn??

No comments: