cookieChoices = {}; * C.J Diary *: kfc yg cedap..n tipah tertipu..

Friday 21 November 2008

kfc yg cedap..n tipah tertipu..

tgh ari ni aku, kak linda n kak weeda g mkn kfc..kak linda yg propa tlh membukakn radio nya.."pasal ko ngidam..smue org kena g mkn kfc" huahuahua..lantak la kak..layan la adik ko ni..hehe..smue ngoder snack plate jer..nyum2..cedap..tp aku mkn xabis..perut aku sakit..pastu mcm nk muntah rs nyer..tp aku xbetaw la dorg..mau kena pelangkung krg..lps mkn g la jln2..msk guardian..kak wa ckp dia nk msk bintang nnt..so aku pn ok la..xpyh la beli lg.. dah syok jejln..belek2 brg..g kedai emas(aik..buat ape ni??huhuhu)..pegi la bintang..kak linda dgn konpiden nyer tarik la troli..smbl 2 die bising2 la..kalo aku xtarik..sorg pn mls nk tarik..hehehe..ms bwk 2..aku g la cr pepium keta aku..tp xde la plak..aku dah amek air kotak milo yg bosa 2..aku pn menanya la dkt kak wa..die nk beli ape lg kt cni..rupe2 nye..die tidak membeli ape2 pn..xde ape2 pn ye sedara sekalian..troli yg beso cume terisi dgn air kotak milo bosa 2 jek..aku da bantai gelak kt c2..kak linda propa menyuruh ku menolak kembali troli itu..tp aku menjwp tttiiiidddaaakkkk!!!! kami pn m'bio kn di situ n aku meng kaber dgn cr mengambil coklat yg byk itu d samping membyr dgn air kotak milo..kak wa...ammpppeesss!!!!

2 comments:

Unknown said...

gi ngan orang malas cam gitu ah kan kan kan

Cik Jia said...

btl3...(sambil ajuk mcm upin n ipin)