cookieChoices = {}; * C.J Diary *: xtahan la..

Wednesday 19 November 2008

xtahan la..

ari isnin aku xdtg keje..sbb bdn aku btl2 dah lenguh..sakit sgt..selasa xde masa aku nk menggodek blog..bz sgt..ni pn aku curi2 mase jek..knape aku tensen?? smlm adie muntah2.. teruk..siap nangis lg..sedih la aku tgk..aku prasan gak berat die da susut..nmpk kurus..kepala die jek beso.die start muntah lps atuk die call dr madinah. nenek dia dah nangis2 ms call..rindu la 2.. adie ni asyik pdg gate, pdg bilik air..tmpt yg atuk die slalu pegi. ms ari isnin 2..tepat kul 6..dia dah pegang kasut..tunjuk kt aku..die nk klua berjln..slalu atuk dia mmg bwk g jln kt kwsn umah aku 2..dlm pkl 6..die dah tunjuk2..muka da cemeh jek..abg aku lak arini la die bwk keta aku..kalo x dah lame aku g bwk die..bile mlm die slalu pggl abah..abah..abah..(sbb kiteorg pgl abah..die xnak pgl atuk) g kt tmpt krusi mls atuk dia la..g kt bilik air..ingat kn ade atuk dlm 2, pd hal mak dia..dia asyik xnk tido walo pn dah ngantuk sgt..mlm selasa 2..aku usap2 kepala dia..dia pdg aku..skali klua air mata..aku thn jek air mata aku..aku usap2 dia..smpi dia tido..die dah mula rindu kn atuk dia la.. skrg dia xblh nk gurau2 ckt..cepat jek dia nangis.,mudah touching skrg bdk 2..slalu ms dukung die..die akan peluk erat mak lang dia ni..mcm nk bgtaw aku.."bila atuk nk blk?" sabar ye syg..

No comments: