cookieChoices = {}; * C.J Diary *: alamanda...lagi???

Friday 26 December 2008

alamanda...lagi???

yeah..for da second time aku g lg alamanda..kali ni bersama kak shibam n penampilan yg agak ayu ckt..smlm mcm teenager..so g keje..kena la hipokrit ckt..hehe..kiteorg tlah memblhkb diri kiteorg kul 11 pg..biasa la..opis 2 kn kiteorg yg punye..sgh seronok..berjln2 smpi kaki aku mmg sakit,..2 sbb kak shibam yg mengambil masa yg agak lama membeli pakaian..lps jek klua dr kedai nicci 2..kami menapak ke kedai burger king utk memenuhi nafsu mkn yg membuak2..huhu..dah la bratur pjg..org kiri kanan aku smue da lps..aku leh lak bratur kt laluan tgh..so lem la bdk pompuan 2..plus sgt gelabah.. nmpk kelam kabutnye dr tmpt aku..2 bkn jek yg buat aku bengang..tp ade 1 lg.. nnt aku upload d edisi yg kedua..tunggu...
kedai yg buat aku gile sbb kak shibam teramatlah lame memilih pakaian..
see my face..quiet boring..tp sbnrnye aku xcukup rehat..

dah penat berjln2..time 2 eat...


kentang goreng kak shibam

my burger....


No comments: