cookieChoices = {}; * C.J Diary *: sorry guys and girl

Wednesday, 15 July 2009

sorry guys and girl

buat kwn2 smue..maaf psl entry pendek sblm ni.. i got some probs yg kdg2 rs mcm letih ari2 mau pikul.. bkn tekanan dari kerja skrg.. cume faktor kepenatan ms pegi dan balik.. tambah dgn sgale mcm ubat yg perlu aku mkn akhir2 ni.. (thn sakit, migrain,selsema,gastrik, alahan n what so ever) menambahkan emosi lg xmenentu.. dgn org d sekeliling mempertikai n mempersoalkn thp kemampuan terutamanya dr segi kewangan and diri.. buatkan makin ari makin aku trase seolah2 aku melangkah tanpa kekuatan d sekeliling.. dl rs nya xmcm ni.. org nk ckp ape ckp la.. aku jenis xksh., kalo aku slh aku akan perbaiki.. sbb aku ade kekuatan dr org2 yg terdekat dgn aku yg blh buatkn aku mmp lawan smule..

tp bila da kebykkan org yg terdekat pn "bang" aku.. jd aku rs makin tertekan.. emosi jd xstabil.. n kdg2 aku blh nangis tanpa sbb.. mengelamun ms drive..toksah la cite..da slalu.. byk kali nk accident.. blh jd pemarah dan ketawa dalam waktu yg sama.. tuhan..aku sungguh desperate utk bangkit smule.. bangkit dr kesakitan.. xmo ubat2 yg hanya menambahkn lg keresahan n kesakitan.. i have 2 control myself.. need space n support from people that i love.. tampar lah aku.. bangkit dr "khayalan".. this not me.. i want 2 be my old me...

3 comments:

Cik Adik Manis Anne said...

panggggg! cukup kuat x? ke nak kuat lg? hehehehhe.. jgn marah ha, ko yg suh tampar td kan..

shibam.blogspot.com said...

macam selalu nasihat aku ni, jangan tinggal solat, jaga solat dan minta doa supaya semua dipermudahkan, insyaallah jiwa tu nanti tak kosong

tamiko said...

Ehermm..mcm mengalami tekanan berat jek kan?? jangan kusutkan kepala pd benda2 yg tak penting..