cookieChoices = {}; * C.J Diary *: hurmm..

Friday 6 February 2015

hurmm..

sebenarnya.. kalau boleh.. saya tak mahu untuk bertemu, berkata apa-apa atau mendengar apa-apa mengenai dia.. langsung.. Its hurt.. jadi sebab sakit itu, cukup hanya saya tahu apa,kenapa dan mengapa sesuatu perkara tu jadi antara kami..

ia menakutkan.. lebih pada kenapa.. dan kenapa ia menakutkan? sebab luka lama akan diimbas kembali dan akan mengecewakan kita kembali. saya tak mahu itu berlaku.. tak mahu hilang kekuatan ni. dan rupanya seseorang yang menggelarkan dia teman wanita yang baru dan ingin berkawan dan bertanya sesuatu. jadi bila saya lihat ada yang lihat blog jia ini dari negara dia.. hati berbisik sesuatu..


putus cinta itu memang sakit, tapi dia ajar kita tentang betapa kuatnya kita, macam mana setianya kita dan dia tunjukkan yang kita lebih baik tanpa dia. bukan.. bukan saya lah orang yang akan bercerita tentang keburukan setiap pasangan saya dulu. cukuplah saya kata kerna saya hormatkan hubungan masa baik dulu, dan kerna itu saya tidak akan buka salah silapnya. jika kita tidak suka, apatah lagi orang lain. jadi, ya.. move on..


to all of my ex-bf girlfriend.. i can accept your friend request. but if you want to know any secret from me, i'm sorry. I just can't say bad thing about someone else.cukup sekadar "setiap hati akan berubah dalam setiap minit" dan saya rasa dia sudah berubah. jika tidak banyak, mungkin sedikit.

**saya rasa saya hanya akan berhenti dari berjumpa dengan semua ini bila saya sudah berpunya dan bernikah. percayalah, saya tidak akan merampas hati yang bukan kepunyaan saya. impian saya untuk bernikah tahun ini. moga dipertemu dan dipermudahkan segalanya. Trust is a key to success in relationship. jika kepercayaan itu tiada, macam mana indah pun digambarkan dalam hubungan itu, ia tidak akan bermakna**

No comments: