cookieChoices = {}; * C.J Diary *: oh hye!

Friday 2 September 2016

oh hye!

Assalamualaikum.. annyeonghaeseyo.. hye.. hai.. dan sewaktu dengannya.. welcome for my new reader and hello to my follower..

pernah tak.. sesekali dalam hidup kita.. kita sebenarnya serba salah dalam banyak perkara.. orang selalu menilai kita dan kadang-kadang macam tak benarkan kita lakukan apa jua kesalahan.. by hook or crook..

"kau sepatutnya jangan buat begitu" "begini lagi elok kan" dan sebagainya.. setiap kata akan ditapis.. langkahan akan sentiasa dikawal.. gerak badan akan sentiasa diimbas.. bukan tidak elok untuk diri ini.. tapi jasad ni bukan robot yang tak ada emosi.. kadang-kadang orang bila lagi dikawal akan berubah menjadi lebih teruk lagi.. let them learn..

belum lagi ditegur eh kenapa buat stail tudung macam ni.. eh kenapa tak macam tu dan blah blah blah... tapi yang selalu jia kena kenapa buat tudung ala-ala comel, kenapa tak buat stail matang.. haishh baru tau sekarang.. tudung pun ada matang tak matang.. haha tak apalah.. apa pun kita.. siapa pun kita.. belajarlah untuk menerima yang seseorang tu perlu merasa sendiri dan belajar sesuatu mengenainya.. tak kan sampai ke tua kita harus memimpin dan dipimpin...

No comments: