cookieChoices = {}; * C.J Diary *: manager big apple, alamanda yg prihatin

Wednesday 21 January 2009

manager big apple, alamanda yg prihatin

ok2..utk pengetahuan blogger..15 jan aku trima 1 comment from manager big apple,alamanda. berhubung dengan blog aku yg menaip pengalaman aku di big apple yg ampes.,n dia pn amek kira aduan yg aku buat..n that is da right action yg dia perlu buat..

so, utk d luar sana yg menjalankan perniagaan food servis ni..customer is always right..bkn kami nk srh korg lyn mcm raja..tp say nice to us..n give a smile...even waktu 2 kita btl2 penat..n benda2 ni yg blh menurunkan kemarahan pelanggan...

n aku pn pnh berada dlm food servis ni.. (pizza hut, jusco cheras selatan)tp aku blaja from da best..my restorant manager n my manager (rm ni lg up dr manager la) yg sentiasa srh kami sentiasa senyum n slalu mtk maaf kalo ade buat slh..n jgn melenting..dpn customer..(kalo xbuat...die yg akan menjerit dr dlm dapur hingga ke pintu dpn..hehehe...thanks miss shiema) n i praktik dlm kerja yg skrg..dan kebaikannya aku mmp mengawal kemarahan aku..(aku antara org yg slalu ngamuk ms kt sek dl) kalo aku kate kat bdk opis aku ni yg aku seorg yg pemarah n mudah naik angin,mesti dorg xcy..huhuhu

No comments: