cookieChoices = {}; * C.J Diary *: berbuka di rasamas..nyum nyum nyum..

Tuesday 1 September 2009

berbuka di rasamas..nyum nyum nyum..

ni pn pertama kali menjejak kan kaki ke restoran rasamas kt alamanda.. mula2 mcm saje nk usya2.. last2.. msk gak sbb tmpt lain da pnh n akak ku nk mkn nasi.. dah la al kisah permulaan kami di mid valley alik2 ke alamanda...nsb baik yg bwk keta kwn akak aku..kalo x...maleh aku nk bwk...alik2..xbeli pn brg nye...marah aku...nsb baik berbuka makan sodap..layanan pn bgs n dpt mknan sblm puasa..menu2 nya adalah....ten ten ten

kurma sorg 2 bijik.. lbh bwk blk.. bayo oo..

ayam percik yg sgt sodap..nyum nyum..

karipap yg sgt beso dan sdp..siap ada telur rebus dlm 2.. ade ke akak aku kate samosa..gelak gile kiteorg..last2 member dia nk bhn...tp dia pn tersilap ckp.. ade ke kate ketupat.. last2 aku ckp.. lemang je la sonang.. huhu
ade lg yg aku lupa snap gambo nye... ade puding dan air sirap selasih..tp knape aku rs air blackcurrant (btl ke aku eja ni??) sgt sdp... smpi xabis ayam 2..bwk blk umah..adik trs ngap.. 2 ketul beso 2 dia kate ckt.. bdn jek cekeding..cett...



1 comment:

Anonymous said...

sedapnye ayak percik tu...nak gak...