cookieChoices = {}; * C.J Diary *: raya oh raya..

Monday 28 September 2009

raya oh raya..




skrg ni smue org sebuk duk cite waktu raya..sama la dgn aku..tp thn ni aku rs raya xmeriah..xtaw la sbb ape..mgkn aku rindu kn suasana waktu bdk2...dgn arwah apak..g collect duit raya..ziarah semua umah..sgt seronok...tp lame2..bila da beso...kebest an raya 2 da mcm krg bermakna.. dgn aku jth sakit sblm raya..cirit birit 3 hari...sbb mkn dkt laksa shack, jj cheras selatan..ms 2 g berbuka puasa...order nasi kerabu ayam percik..aku ingat kn aku jek sakit perut..rupe2 nya dgn akak aku pn sama...3 ari aku leh mkn roti jek...2 pn ckt jek leh msk tekak...perut aku yg kosong 2...buat kn aku lg lemah...blm baik cirit birit..kena demam dua ari sblm raya..suhu 39 c k... panas habis...mmg pose bln ni..mencabar fizikal aku sgt2...
ape2 pn...just wanna wish.."selamat hari raya aidil fitri" dan maaf sgt2 pd org2 yg mgkn pnh jia kasari atau terasa ati dlm keadaan jia sdr atau pn tidak..percaya la..jia mmg merindui kamu smue..dr zaman berlari bersama di SRK Jln Peel..meniti alam remaja di SMK Jln Cochrane..bertungkus lumus di Politeknik Ungku Omar..belajar menongkah arus pekerjaan di UKM dan meneruskan gelombang kerjaya di MQA skrg..sesungguhnya setiap detik dan minit..saat kita bergurau..bergaduh..dan bermesra..smue nya hanya utk kita belajar menghargai dan memahami persekitaran kita...salam sayang utk smue...

No comments: