cookieChoices = {}; * C.J Diary *: salah kah kita menjadi diri kita sendiri??

Thursday 22 October 2009

salah kah kita menjadi diri kita sendiri??

knape aku buat entry mengenai ini??? sbb aku sering dgr jenis manusia yg bersifat PHD ni yg slalu xsuka kalo org lain dpt lbh perhatian dr dia..hanya semata2 org 2 jd perhatian org lain..haha..pening?? cerita yg mcm ni.. ingat entry ku yg lps? psl mslh 2.. ha ini la dia.. geng2 aku mmg d kenali sbg geng2 yg gile2..ramah..kelakar..selamber..tgr smue org dan blah blah blah..

kami menjadi diri kami sendiri.. bkn cover cun..bkn tunjuk mengada2.. bkn nk amik attention org.. slh kami ke kalau org nk mkn sblh kami?? slh kami ke kalau laki lbh sng lepak dgn kami?? slh kami ke kalo fasi lbh knl kami dr yg lain?? slh kami ke kalo senior2 sng bertgr n ingat muka kami yg kiut miut ni??

ssh utk puas kn ati smue org..kdg2 terpkir nk duk diam jek.. tp itu bkn kami.. dah org tgr xkn xnk tgr blk..siap srh wakil kate kt kami srh slow down kn kami..kwn2..kita bkn mcm time sek dl..atau waktu belajar kt IPT dl2..kita dah besar..dah ptt matang pn.. xperlu nk tarik perhatian org guna mcm2 cara tp kalo perangai 2 xbgs..org akan lari gak..kdg2 aku terpikir knape dr poli smpi la skrg ade jek org xsuke dgn aku..kalo rmi..mgkn aku kena admit aku ni trk..tp dr few people yg menyorok dlm muka yg suci murni ni.. aku nk buat mcm mn kalo dah bdk2 laki sng rapat n lepak dgn aku or kami.. tgk perangai la beb.. tanya diri kita ape yg org xsuka pd kita n try 2 change it..bkn cr ape yg blh buat org suka kt kita...2 plastik beb...

No comments: