cookieChoices = {}; * C.J Diary *: i'm really miss all of u (PUO member's)

Monday 19 April 2010

i'm really miss all of u (PUO member's)

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

remember this song??
ni lagu peterpan - semua ttg kita

knape jia?? knape?? why2??
ahad lps.. tibe2 teringat dgn geng2 ms di PUO dl..
utk pengetahuan smue jia bdk SIT sesi Jul 2004 hingga 2006

saat suka, duka,pyh,tensen..
kita lalui bersama..
ingat x korg lg ms kita ber 5 (ain,sab,jia,ayu n mas)
naik kereta kancil.. bersempit2 round pekan ipoh
smata2 nk buat tugasan..
smpi xtido sehari suntuk..

ms bergaduh dgn group yg lain..
walaupon bkn aku yg mulakn..
jap baik jap x..
sgt mcm bdk2.. tp bg aku 2 proses of learning..
n skrg masing2 turn out jd baik smula..
kenangan d bowling...
bbq d teluk batik smpi rentung kayu 2 korg buat..
mmg terpahat dlm ati aku..

n bila melihat gambar2 dlm laptop lame ni..
mmg tiba2 sedih n menangis..
aku bkn rs mereka yg makin jauh..
tp sbnrnya aku yg menjauh..
maaf sbb xdtg hari bahagia kwn ku yg aku sgt syg (norain n zuraida)
kdg2 aku pon xphm knape?
yg pasti nya maaf kn aku..

sbb ni bkn diri aku yg sbnr nya..
smenjak 2 thn lps aku msh mencr kembali identiti aku yg dl..
maaf kn smue org2 yg pnh aku sakiti..
n yg menyakiti aku dl..
aku dah pon maafkn korg..
tp utk lupakn ape yg korg buat..
mgkn tidak..

SIT4B rocks!!!!!

No comments: