cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Tak rasa malu ke?

Wednesday 3 July 2013

Tak rasa malu ke?

ironinya, masyarakat akan mengatakan tak malu ke bila orang tau sesuatu musibah, atau kesalahan mahupun ujian yang diturunkan tersebar meluas. tipulah jika saya tidak malu, tapi saya lebih malu jika hutang tak terbayar dan saya pergi sebelum melunaskannya, daripada menyembunyikan kesalahan dan amalan yang sememangnya salah, namun orang tidak malu untuk menutupnya.

Moga Allah memudahkan saya untuk menyelesaikannya dan memudahkan orang yang berhutang dengan saya membayarnya semula. saya maafkan kesemuanya. dan saya mohon maaf andai saya lambat melunaskannya.. Insya Allah, saya akan melunaskan satu demi satu. setiap saat saya berdoa, berusaha dan tawakal. Moga Allah memberikan kesabaran dan ketabahan untuk kita semua..

Buat siapa yang membaca.. Maafkanlah saya andai saya menghiris. Saya tidak pernah berniat dan kalau boleh tidak mahu berniat menyakiti siapa-siapa. cukuplah diri saya yang mengalaminya. Maafkan saya.. dan setiap saat, saya memaafkan pada semua. Kita manusia, tidak akan pernah lari dari melakukan kesalahan. hanya dengan maaf buatkan saya tenang dan saya harap anda semua memaafi dan mendoakan saya. doa orang yang tidak diketahui adalah antara doa yang mujarab. sama-sama kita mendoakan perkara yang baik-baik. =)


No comments: