cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Alhamdulillah.. menginjak ke 27

Thursday 19 December 2013

Alhamdulillah.. menginjak ke 27

13 Disember 1986 atau bersamaan dengan 12 Rabiul Akhir 1407 Hijrah iaitu hari sabtu, saya selamat dilahirkan dan menjadi permata ketiga dalam keluarga saya. Alhamdulillah, masihbernafas.. masih di beri kesempatan untuk berbakti dan membaiki kekurangan diri. terima kasih untuk semua ucapan, doa dan dorongan dari keluarga, sanak saudara dan kawan-kawan. ramai yang doakan moga saya di beri jodoh segera.. :) Amin.. Insya Allah, moga dimakbulkan Allah.


Permulaan ucapan dari kakak tercinta dan penutup dari yang tersayang.. :) tahun ni tiada kek, tiada makan-makan.. tapi tak apa, asal kita semua masih bersama. pada yang saya pernah menyinggung atau saya disinggung, saya sudah memaafkan semua.. sampai bila kita mau menyimpan marah.. bila kematian makin meyinggah... salam sayang semua :)

* perjalanan setahun yang lepas sudah berlalu.. perjalanan yang panjang baru bermula.. tinggalkan kesedihan, mulakan mencari kebahgiaan.. memberilah lebih dari diberi.. masih ada insan yang memerlukan lebih dari kita.sedang cuba belajar untuk menambah saham akhirat.. wakaf, zakat, sedekah... antara perkara yang akan lebih disemai untuk tahun ini.. :)
 

 


alhamdulillah.. terima kasih sebab masih bersama sahabat :)

No comments: