cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Pulangkan Hati Saya..

Tuesday 1 April 2014

Pulangkan Hati Saya..

bulan 3 dah berlalu.. dah masuk pun bulan 4.. pada emak.. selamat hari dilahirkan.. minta hadiah sesuatu yang sangat sukar untuk ditunaikan.. apa la yang ku mampu.. kata nikah itu bukan hak sepenuhnya untuk diriku..

kerja kerja kerja... balik malam-malam... senyum dan jarang berkata-kata.. itulah yang terjadi.. maaf.. ku sedang merawat hati.. balik malam orang tak boleh lihat kita menangis dalam kereta.. dan orang tak akan pelik.. jadi.. biarlah ku rawat hati..

orang ada tanya.. kalau ada orang nak berkawan lagi.. masih nak di awan biru ke.. saya tetap akan jawab.. iya.. andai saya boleh memilih.. saya masih ingin orang yang bekerja di awan biru.. kerana... HATI SAYA DICURI DAN DI LETAKKAN DI AWAN BIRU.. tolonglah ambilkan semula.. untuk saya rawat dan bina kenyakinan semula...Insya Allah kita bercinta di landasan yang betul.


p.s : wanita mana yang tak inginkan pernikahan, anak dan punyai keluarga.. mereka telah mencuba, menangis dan kecewa.. lalu diberikan semula kepada Allah.. Kerna ketentuan Nya yang lebih baik. bersyukur kerana anda sudah memiliki dan jangan mengungkit serta merasa lelah.. ramai yang ingin menjadi seperti anda, tapi mereka masih belum ditakdirkan untuk memilikinya. IBU/ISTERI itu gelaran yang paling diinginkan oleh seorang wanita.

No comments: