cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Kawan Yang Bagus adalah

Tuesday 9 June 2015

Kawan Yang Bagus adalah

bila seseorang boleh terima..
kegilaan kita..
kekurangan kita..


 tak kisah la baru bertemu atau lama berkenalan..
punya minat yang sama..
terima kasih menerima kekasaran fizikal dan kelembutan rohani ku.. #maukenadushnanti

dan ramai yang tahu..
andai aku terlebih senyum..
terlebih berjenaka..
maksudnya aku sedang membina kembali..
kekuatan hati yang sedikit rapuh..

 
 secara luarannya..
aku mungkin dipandang seperti orang yang sangat ramah dan suka buat jenaka..
tapi kawan yang rapat dengan aku tahu..
aku ni orang yang sedikit "akward" dengan orang lain..
apa lagi kalau aku atau dia pernah ada rasa suka..

I will treat you base on how you treat me first..
but if you love me, I will love you more... hohoho

**orang yang lambat jodoh kadang kala bersebab.. kadang-kadang Allah beri masa untuk kita perbaiki hubungan kita dengan orang tua kita, dan beri kita peluang untuk perbaiki diri kita sendiri. Be a good one.. and you will get the best..
err.. dah kenapa korang nak kenen-kenen kan aku sekarang ni T_T

No comments: