cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Being Me Again..

Tuesday 13 March 2018

Being Me Again..

sebenarnya..
masuk hari ketiga..
aku dah lepaskan semuanya..

betul lah..
buatlah apa pun..
kalau di hati dia..
tak ada sedikit pun untuk kau..
untuk apa kau bersungguh terangkan apa yang kau lakukan sebelum tu..

sakit hati..
memang sakit..
bila kau menjaga batas dan 'sembunyi' kan dia..
atas alasan dia yang kata cinta tak perlu diungkap pada semua..
tapi hari ketiga dia dah naik kan gambar dengan sidia..

biarlah..
marah dan makilah..
biarlah sekali saja..
bangkit dan berlalulah..
dia lelaki yang tak layak..,
menumpang setia dan pengorbanan kau..
baik itu..
bukan untuk orang yang tak menghargai,,

pergilah..
bukan ke Allah dah pesan..
orang yang baik dipasangkan dengan orang yang baik..
telah Dia katakan.. kifarah itu ada..
pulanglah kembali pada Nya..
kelak Allah berikan kebahgiaan sebenar..

aku maafkan..
pengkhianatan ini..
kelukaan ini..
penipuan ini..

namun aku serahkan segalanya
kifarah itu pada Nya..
moga aku lebih kuat..
dan kali ini, biar aku dikejar..

Salam dari wanita ingin bahagia..

Nazeerah a.k.a Jia

No comments: