cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Tak ada apa rasa dah..

Thursday 1 March 2018

Tak ada apa rasa dah..

apa rasa dikecewakan? rasa pedih sangat..
apa rasa dikecewakan pada benda yang sama? rasa dia tak terkira.. berdouble-double dari sebelum ni..

dikecewakan, dikhianati, ditipu..
lagi sakit.. kau tau dia ada yang lain sehari lepas kau ke sana ke sini untuk bantu dia nak survive masa susah..
susah dengan kau.. masa senggang bermain cinta dengan yang lain..

kenapa kau tak cakap kau tengah susah sekarang dekat perempuan tu..
kenapa masih cakap kau masih kerja dengan gaji 3-4 ribu tu..
kalau tak serius kenapa masuk dalam family aku. kenal kakak dengan anak buah aku..
anak buah aku tu dah sayang dekat kau.. apa aku nak cakap setiap kali dia tanya kenapa dah tak kawan kau?

kesian kau jia..
you been replace because you are not good base on she more slim..
kelakarkan jia..
tapi tu hakikat jia..

untuk apa ayat maafkan saya berulang kali..
aku maafkan untuk semua harapan, janji dan impian yang kau janjikan..
bukan aku, tapi kau..
tapi satu saja..
untuk pengkhianatan ni,
aku tak akan maafkan kau.
dan percayalah..
kau dengan dia tak akan ke mana dan kenal bahagia..
andai kebahagiaan kau berpandukan pada ini..

-hati yang telah disakiti, lagi teruk-

No comments: