cookieChoices = {}; * C.J Diary *: g fisio (24 feb)

Wednesday 25 February 2009

g fisio (24 feb)

appointment aku arini kul 11.30 tp aku da smpi dlm kul 10.45..sbb umah dekat kn?? jd dlm kul 11 aku g la daftar sbb sblm ni aku xpnh buat fisio d c2.. lps 2 aku d pgl msk bilik fisio kul 11.15..aku sgt sng dgn ahli2 fisio ni sbb dorg sgt klaka n friendly.. jd aku xgugup sgt.. dorg ltk kn aku 1 kain yg sgt panas di sblh kiri blk bdn aku.. sbb aku walaupn spinal aku rs sakit.. tp cume effect d tgn kiri n xde d lutut atau tmpt lain... alhamdulillah.. lps 2 aku d ajar cr2 utk mengurangkan sakit belakang n aku kena buat setiap hari..hehehe.. aku abes kul 12.30 tgh ari.. nsb baik abah amek aku.. sbb lps 2 tgn aku sgt lenguh n xlrt nk drive.. aku xdpt nk g keje arini.. bg sape yg ade terlintas nk mengata aku byk cuti konon nye sakit..meh la amek sakit blkg aku ni.. aku da xlrt nk tanggung.. n kalo ade org mengata aku lg mcm 2.. aku doakan korg dpt kesakitan yg aku tanggung ni.. br korg taw rsnye.. mcm kate kak shibam.. korg xtaw ape yg dieorg rs n tempoh..so just shut ur big mouth.. kesakitan ni buatkn aku lbh berhati2 nk buat sesuatu..huhuhu

No comments: