cookieChoices = {}; * C.J Diary *: happy birthday syakirin 18!!!!!!(29 januari)

Monday 2 February 2009

happy birthday syakirin 18!!!!!!(29 januari)

29 ari 2 genap lah sudah adik aku yg last n dagu pjg 2 umur 18 thn..so its time 2 grow up bebey..mula2 mmg nk smbt mkn di luar..kire aku n akak aku g mines dl sbb nk amek sim card line maxis mak aku n akak aku..sambil2 2 jejln la aku n akak aku nk menunggu kn kononnye kul 8 mlm..last2 bila aku call mak aku..mak aku ckp adik aku xblk lg..(merayap dgn awek dia la 2) jd aku pn mengambil keputusan utk blk je la..sblm 2 akak aku beli kn patung atromen utk si bulat 2..sbb akak aku tension bile ank buah aku 2 asyik rembat patung otromen kt keta dia..last2 aku tarik akak aku blk..nnt ntah ape2 yg die beli nnt...d jadi kn cite..slps aku mempark kn keta saga akak aku..n melangkah dgn selamba msk ke rumah..abah aku menyuruh aku membeli mknan segera yg ada drive tru(ntah btl ke aku eja ni..mcm salah jer) ye..rs2 mcm nk mkn slipa aku jek..bila aku tanye knape xcall jek td..jwpn ayah ku yg sgt best..MALAS..jd aku pn klua la blk dgn akak aku..g beli n blk ke rumah SEMULA..(xpela..minyak bkn aku yg byr..hahaha) dah pkl 8.30 adik aku xblk2..bapak aku yg kelaparan mtk la mknan die..lupe aku nk cite...adie bile nmpk otromen 2 jek..trs menjerit sgt..suka gile la 2..lps 2 trs merembat kentang goreng mak ngah dia..
xlame lps 2 adik aku pn blk..so sedia la kn kek yg d sponsor oleh abang aku(die mmg kalo besday jek sponsor kek..plg murah rasenye dr blanje mkn..)ni antara gambo2 yg aku dpt tempek kn d cni..

ni la besday boy nyer...

ni paksa rela taw..busu nye tarik tgn die..
kek yg d sponsor oleh along sekeluarga
make a wish..

No comments: