cookieChoices = {}; * C.J Diary *: pusing2 smpi pusing (31 jan 09)

Monday 2 February 2009

pusing2 smpi pusing (31 jan 09)

hari ni mission aku untuk mengambil modem maxis yg tlh aku upgrade kn yg berwarna itam 2..aku klua umah kul 12 lalu memecut la ke leisure mall..sampi2 kt c2..aku d beritahu yg modem 2 dah kehabisan..lg plak srh aku g klcc..trase mcm nk cabutkn kaunter 2 jek..ingat klcc sblh umah aku..so nk d jd kn cite..akak aku ajak g low yat dl..dlm ati die 2 mmg da berkata2 nk beli laptop..tergambar dah kt riak wajah nyer,..aku ni adek yg baik pn..memecut la ke sana..blm sempat aku nk pusing ke kl..akak aku srh blk umah sbb nk tgkp gambo pasport..aku rs nk gigit2 jek stereng keta 2..nsb baik naik keta die..argh..tensen aku..aku pn pusing blk kt umah aku..(ni da separuh perjlnan ye..knape aku pth blk?? kalo aku xikut kn..die punye bising nnt smpi telinga aku naik bingit..)aku srh dia isi minyak lps 2...bila da g blk ke kl..d pertengahan jln 2..ujan trn dgn lebat giler2..aku da xsuka ni..bkn xsuka ujan..tp ni ujan lebat d tmbh angin plg kuat n aku lak pemandu yg silau (akak aku da bebel sbb aku x g buat2 spek) aku rs sgt ssh ati n trs kn je la..smbl2 2 doa kn yg ujan akan benti..nsb baik ujan xla lebat ms aku da nk smpi low yat..tp low yat parking tersgt la full..aku pn membelok msk ke sungei wang n aku bernasib baik sbb parking 2 xfull lg..(bile blk ya allah rmi nye park kt c2) aku smpi pkl 3.30 ptg..aku n akak meround2 kt c2 n mencari2 last2 akak aku ade jumpe yg berkenan dihati..stlh 2 jam 30 min ye sedara2 smue..menunggu kwn akak aku lg..last2 aku mkn tgh ari pkl 6 ptg..waaa....

aku ingat da lps mkn kt old town 2, akn dpt la blk ke rumah..tp aku d beritau..jd lak nk open table..aku da sakit blkg ni..muke aku da kelat..jap jd jap xjd..lps ni mesti la mem besar aku call punye..nunggu la kt dataran..time 2 lak ade ari terbuka atm..dgn lecak2 nye aku pn g la tgk jap..br 15 min dorg da smpi..akak aku bertekak la ape la..kul 7 gerak..kwn akak aku yg laki bwk..slamat..aku da la xbrape sehat lg..last2 mkn kt ampang..kul 10 aku blk..2 pn mem aku da bising2..tensen aku..

No comments: