cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Name saya Raffiq la

Wednesday, 25 November 2009

Name saya Raffiq la


seperti yg smue tau.. jia ade seorg lg si jantung hati...raffiq namenya..tp jia pgl affiq jek.. die ni mmg suka di hagah n suka gelak jek..skrg dia dah blh meniarap.. pantang dia ni.. kalo xde org dpn mata dia...die akan nangis kuat2..pas 2 kalo dah ade org..die stop nangis n trs ketawa.. so cute.. oh ye..rmi yg ingat die ni ank jia.. sbb kulit yg agak sama dan masing2 mempunyai pipi yg agak tombam la..makcik2 la slalu prasan yg die ni ank jia.. cube korg tgk.. same ke muka mcm jia..



haha..tgk pict ni rs nk gelak jek..jgn slh phm yek..die ni baby boy.. ni smue nenek n mak ngah dia la punye keje..pki kn tudung nenek..mata dia bsr kn? same x dgn mata jia?? hehehe.. die ni xksh sape2 yg amik die..janji die kena dukung n die leh gesel2 kn muka kt bahu sape2..ade sape2 nk cop?? hehe,,,dl kak shibam da cop utk mimi..hehhehe

ni la upin n ipin versi kami..sama lasak..sama2 buatkn kami somput ari2..

2 comments:

Shibam Jelita said...

mak dia mesti bengkek giler dengan ko masa pregnantkan dia, tu yang dapat muka cam jia, hahahaa, comel tul lah budak ni

Jia said...

apa pulak kak oii..die slalu tgk sy sbb sy yg plg comei..baik dan sewaktu dgnnya la..hahaha..

ade ke mcm muka saye????