cookieChoices = {}; * C.J Diary *: 2013.. another year, another hope, another dreams

Friday 28 December 2012

2013.. another year, another hope, another dreams

Sedar atau pun tidak, 2012 bakal meninggalkan kita. Alhamdulillah masih bernafas di muka bumi Allah.. Aku tak paham kenapa sesetengah orang menjadikan tak jadi kiamat atau dunia akan musnah sebagai bahan lawak. Sebagai seorang muslim, memang tak boleh mempercayai ramalan kaum mayan sebab bila terjadinya kiamat, hanya Allah yang mengetahuinya.. Tapi dah cukup ke amalan kita untuk bawa ke sana? Ke hari kebangkitan. Dan kerna itu aku takut, takut cukup atau tidak amalan yang di bawa. Ish, lupakan lah. Setiap orang punya pandangan masing-masing, dan aku menghormatinya.

Banyak yang terjadi. Air mata kalau nak tumpah, dah boleh buat sungai. Kekuatan dan ketabahan kalau boleh diukur, dah boleh nampak nak menuju ke paras rendah. Namun aku bersyukur diberikan juga kegembiraan, diuji untuk kekuatan, dikurniakan kesetiaan di sebalik kehampaan.. Teman-teman yang makin menghampir.. Jadi tak perlu aku mengeluh kepenatan..

*moga dia cepat sembuh dan kembali semula...*

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: