cookieChoices = {}; * C.J Diary *: kembali bekerja

Thursday 6 December 2012

kembali bekerja

Selama ni tak bekerja ke? Alhamdulillah aku masih bekerja. Tapi pada sesiapa yang tak tahu atau saja nak tahu, aku masuk kembali ke pejabat selepas 15 hari bercuti. Wah, macam seronok kan? Hakikatnya, cuti sakit itu tidak seronok. Aku pernah cerita kan yang pergelangan tangan aku sakit. Kerana degil untuk pergi ke hospital, mungkin Allah nak suruh aku berehat. Tangan aku terlanggar sinki bilik air. Ye yang marmar dan sangat keras itu. Dan akhirnya otot aku terkoyak dan tangan aku tak boleh gerak..

Jadilah aku penjaga tak bertauliah. Sangat tabik dengan suri rumah. Ni ada seseorang yang nak aku jadi suri rumah? Maaf ye kamu.. :-) tapi aku sakit pun tak sempat bagitahu dia. Dia kemalangan kereta dekat sana. Ya Allah, banyak dugaan terjadi pada kami. Moga dia kembali seperti dulu..

*saat entri ini ditulis, si dia masih tidak stabil. Saya tak akan berhenti berdoa. Saya sedang melakukan nazar. Lebih bererti kalau dia ada di sini.  Ya Allah, kuatkan hati ku untuk menjalani semua ujian mu

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: