cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Trip Royal Belum ( Hari Pertama )

Tuesday 14 July 2015

Trip Royal Belum ( Hari Pertama )

sebenarnya..
ni trip sebelum ke pulau dayang.. tapi kemalasan menaip mengatasi segala-galanya.. hahaha
ok macam ni lah.. ni merupakan program team building pejabat jia dan jia merupakan peserta siri ke 3. masa pergi ni bulan 6 ye.. dah nak sebulan entri ni di perap.


ini merupaka jeti banding. untuk ke Royal Belum ni memang perlu naik di sini. untuk ke jeti memang perlu melalui jalan gerik.. nak taip secara terperinci memang tak boleh sebab jia dah tak berapa tengok jalan masa nak ke sini..

nampak tak bot warna coklat tu. bot tu agak terbuka sikit. sebab orang boleh nampak anda tidur ke, tergolek ke dekat ruang depan tu.

jia pula bernasib baik diletakkan dalam bot ni.. terasa macam ala-ala orang-orang kaya pula. dah masing-masing berebut bilik, jia dan geng mencampakkan diri dekat bilik yang atas sekali. lagi indah pemandangan dekat atas. nampak tak tujuan asalnya nak skodeng dekat bot lelaki.. huhuhu



teman sebilik jia sepanjang pelayaran cruise katanya :)


oh ho.. selpie dulu.. lama tak buat selpie sorang-sorang.


waktu ni masih menunggu satu bas lagi yang tak sampai-sampai. untuk siri ke 3 ni.. sebanyak 2 bas diperlukan untuk menghangkut kami-kami yang comel ini dari PJ ke sini. dan sebanyak 3 bot diperlukan untuk mencampakkan kami ke pulau pendidikan sana,, huhu nasib baik hakak dapat bot cruise ni :)


tilam yang ada dalam bilik ini. satu single dan satu lagi queen. rapatkan, terus boleh buat 4 orang masuk sini. :)


antara sesi bergambar di halaman bilik ku :)

bayar pliss...


bila semua bot dah selamat sampai ke sini... (bot kami yang paling lambat) hahaha.. kami dikumpul dan  diberi sesi taklimat sebelum dapat makan malam. aktiviti ini diurusetiakan MQA dengan Belum Outdoor Adventure (BOA)




nampak beno tuan blog ni dah bosan mendengar.


ni waktu malam menjelma.. maafkan tuan tanah... waktu ni badan tuan tanah bagai dipampam..





habis aktiviti malam..
tuan tanah pun beradu.. pukul 12.30 hokkay..
esok kena bangkit awal..

No comments: