cookieChoices = {}; * C.J Diary *: jangan hubungi aku lagi!!

Wednesday 26 August 2015

jangan hubungi aku lagi!!

untuk kamu..
ya kamu yang sekarang sudah berada di Indonesia..
kamu..
yang berjanji macam-macam..
kamu yang lakukan apa saja penipuan demi penipuan..
berhenti..
berhenti dari mencari aku..
menghubungi aku..
atau melihat aku dekat blog..

kalau sekadar nak tanya keadaan aku..
aku masih bernafas maka aku masih ok..
kalau sekadar untuk lihat keadaan aku..
aku baik-baik saja..
dan aku masih mampu bangkit dari semua kesilapan dulu..

apa yang aku bantu..
dari dulu lagi aku katakan, aku ikhlas dan aku menyerahkan segalanya pada Allah..
jangan lagi datang..
nak beri kata-kata manis..
kau dan aku..
dah tak mungkin aku terima..
tak mungkin..

jangan datang semula..
sukar aku nak kutip balik kekuatan aku..
kau tak akan tahu berapa banyak airmata tertumpah
berapa banyak keringat untuk bekerja setiap hari..

aku sayang dia..
aku sayangkan orang yang bersama dengan aku sekarang..

jangan lagi kau cari aku..
untuk jatuh semula ke dasar yang lebih dalam..
sebelum aku block kau dari segala sudut..
sila jangan cari aku..

aku dah lama ampunkan segalanya..
ini bukan masa untuk kau datang semula..
bukan..
aku dah cukup stress dengan semua benda
jangan kau datang lagi..


No comments: