cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Jangan telefon aku lagi!!!!

Wednesday 21 October 2015

Jangan telefon aku lagi!!!!

Dah berapa kali aku dah kata.. jangan telefon aku lagi. Pembohongan kau tu pun aku dah tak boleh terima walau sebesar hama.. aku dengan kau dah tak ada apa-apa. Kau ngan aku dah lama putus, dan aku tak minta kau kembali.

Sila duduk diam dekat indonesia tu. Tak perlu kau cari aku lagi. Aku rimas, benci dan tak suka langsung. Jangan menagih perkara yang bukan milik kau. Syg? Sayang aku tapi berpeleseran dengan orang lain. Aku bukan perempuan yang boleh tutup mata aja dengan semuaini kononnya demi kebahgiaan aku.

Berhenti dari ganggu aku dalam apa jua cara sekalipun. Jangan lihat blog, jangan sms, jangan nak call.aku lebih bahagia bila kau tak ada dalam hidup aku. Aku mencuba unuk bangkit dari semua kesulitan masa lalu, jadi.. sila jangan muncul langsung. Apa yang kau cuba cakap, atau kawan-kawan kau.. atau kononnya keluarga kau atau sesiapa pun yang berkaitan dengan kau,, aku dah tak percaya.. Pergi hilang dari hidup aku..kau sudah hilang saat pembohongan kau yang terbesar.

No comments: