cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Seboleh-bolehnya..

Wednesday 21 October 2015

Seboleh-bolehnya..

Aku tak mau marah..
Aku bergelut dengan kesakitan..
Kedatangan kau semula hanya akan menyulitkan semuanya..

Faham tak..
Berapa kali mau aku terangkan..
Aku... dah tak mau kau kembali...
Tempat kau pun dah tak ada lagi dihati..
2 tahun.. cukuplah..
Cukup kesengsaraan tu..
Apa yang aku beri.. aku tolong..
Aku dah lama kata.. aku halalkan..
Cuma aku dah tak mau tahu..
Sama ada kau sihat atau sakit..
Hidup atau tak.. aku dah tak mau ambil pusing..
Aku mau kau hilang begitu saja..

Buat insan bernama Y.. iya.. kau..
Sila teruskan hidup.. seperti mana aku teruskan hidup aku..
Sila janganlah anggap..
Kerinduan aku.. sayang aku.. untuk kau..
Tidak!!!!
Aku menanti yang lain..
Yang pastinya bukan lagi kau..

**pembohongan, pengkhianatan, pendustaan... tiadalah lagi tempat untuk orang seperti itu.. bangunlah dari mimpi..**

No comments: