cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Azam Yang Macam Tak Boleh Nak Capai Jek Tahun Ni

Monday, 23 May 2011

Azam Yang Macam Tak Boleh Nak Capai Jek Tahun Ni

dari kecil.. kita mesti ada azam.. azam tahun ni apa nak capai.. tahun depan apa pulak nak target.. so anak en razak ni salah satu budak yang tergolong dalam golongan ni.. dalam diri.. dari kecik dah target nak apa dan apa.. walau kadang-kadang tersasar sikit dari apa yang di rancang..in the end, aku tetap dapat penuhi..

salah satu daripadanya.. azam aku.. dalam umur 25 tahun, aku akan kawin.. awal tahun ke..pertengahan tahun ke.. akhir tahun ke.. aku akan berkawin.. sampai nak menuju ke 25 tahun tu siap buat persiapan bagai-bagai... macam mana jaga anak.. macam mana persiapan mental la apa la.. suka baca buku-buku (daa... i'm a bookworm) artikel-artikel dalam internet.. surat khabar.. lagi satu..akak-akak office.. suka kongsi permasalahan dengan keseronokan mereka.. it's fun to listen and learn..

tapi nampaknya...
impian yang satu ni.. nampak nya kesudahan nya non hado.. =( oh sedih... sebab sampai sekarang masih tiada..masih mencari.. masih menanti.. senang kata masih zero.. 2011 da nak habis ni.. dan masa terus berlalu pergi... tik tok tik tok... (satu tahap pernah cakap kat mak... susah-susah.. omak jo lah poi cari kan)

3 comments:

kyo said...

ada masa g.. doakan yang terbaek.. peace no war..huh..apa kena mengena daa (:

cik xxx said...

nadia,

rilek rilek. chill la babe.. sy pun tengah carik. tapi jgn risau sgt. selagi kita berusaha. InsyaAllah ada jodoh kat depan tu nanti.

persoalannya, dah cukup usaha tak tu. kalau pi keje balik keje je itu bukan usaha ek..? itu tunggu bulan jatuh ke riba. try kuar2 ngn calon suami..hehehe

pasal soalan kat blog cikxxx tu. slalu sy usha baju kat sg wang, sunway, sogo, scarletplus jusco, FOS..

kena rajin berjalan tau. kuar shopping tak semestinya kuar duit. try usha2 dulu..sure ada

:)

Jia said...

hai cik xxx,
sama-sama la kita mencari..
tapi nama syy jia..bukan nadia..
oh sy klua gak..
tapi kadang-kadang..
sebab ni pon kelas dah nak bermula..

sy slalu gak usya-usya tempat-tempat tu..
tp sy suka usya baju jenis tunic jek..

thanks for the advice..
hope we will be a good friend..
:)