cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Futsal dan Bola Jaring???

Wednesday 18 May 2011

Futsal dan Bola Jaring???



semenjak insiden seluar koyak gara-gara landing tak berapa betul masa main bola jaring hari tu (dapat free-free malu dengan lutut yg injured semula) saya dah rasa malas nak main lagi. nanti seluar sape lagi saya nak koyak kan.. nanti semua tak kasi pinjam seluar lagi (huhu.. sedih).


tengah dok berduka lara (cewah) sekali dapat email untuk join futsal mqa untuk tournament minggu ni.. wah wah wah.. saya perlu kuatkan balik lutut saya yang sakit sebelum ni (susahnya nak tido sebelum ni) yaip... suka nya. saya dah lama tak main futsal..tak sabar nak sakit balik.. eh nak main semula.. tapi....



saya ada tournament bola jaring ex-cochranean pada waktu dan tarikh yang sama.. mati den.. sebelum ni confident jek futsal hari sabtu, boleh la turun netball hari ahad.. kesudahannya.. kena la menyusun kata sebelum kena sembur dengan akak den.. aduh...

No comments: