cookieChoices = {}; * C.J Diary *: jia SUKE die ke?? yeewwww...

Tuesday 9 June 2009

jia SUKE die ke?? yeewwww...

ha...knape aku guna ayat ni..ade kah org mcm aku xleh suka pd org yg encem or tampan bergaya org whatever la..common la..SUKA 2 luas maknenya..suka tgk die senyum..suka tgk rmbt..suka tgk dress up dan sbg nya la,..manusia..manusia...skrg ni..bdk2 cni tgh mengorek sape yg JIA suke or minat 2..bahaya2..ms geng aku tgh nk teka2... ade la name yg dorg sebut 2 btl... tp bile aku tgk tibe2 ade kepala yg dok dkt dgn geng aku(kami di auditorium..di dpn n org ni d blkg...) dgn mata yg melilau2..nmpk sgt taktik nk mendgr..aku cepat2 kona sana sini..coii btl..

jd utk minggu2 akn dtg aku arus berhati2..aku xksh pn kalo org nk taw atau dah taw..tp kt cni..byk2 mulut puaka ckt..dgn geng cocok nye ade..geng kipas kuat..geng tikam blkg..jd aku n geng aku ni hrs bersedia..haiyaa....hehe..n yg lbh haruk nye..org yg aku suka tgk ni rmi peminat nya..kecoh la dorg ni.. aku pn xslalu tgr die.. sbb die jenis byk senyum dr ckp.. lemah aku.. ape2 pn..aku da sedia..kalo dorg nk serang aku....waaacccaaa.....haha

1 comment:

Anonymous said...

psttt, bgtau ar sape orgnye??