cookieChoices = {}; * C.J Diary *: ni la tmpt keje br ku..

Sunday, 21 June 2009

ni la tmpt keje br ku..




muke sengal sbb abis kn keje cpt2 pas 2 xtaw nk buat ape
hai smue..terutama nya kwn gangster ku d ukm si anne..yg xabis2 tanye psl tmpt aku..kt cni la partition aku..aku amek pict senget..sbb time 2 ade pegawai, "abg mawi" lalu..tgk aku mcm pelik lak apsal amek gambo partition..huhu..oh ye,.sape abg mawi 2..len kali la cite..hehe..ok..mgkn kt komputer ni or pict ni xnmpk luas..tp aku leh buat main2 tolak2 krusi kt c2..beso..tp sunyi ckt..xmcm kt ukm..tp bila smpi ari jumaat..mmg kt tmpt aku ni akn gile2...sbb jumaat ari yg sgt bz,,dan isnin ari yg sengal..huhu..kat cni aku da ade "permandangan indah"..byk yg aku cipta ayat bila kt cni..so bdk2 yg msk sm intake dgn aku..taw la ape mksd permandangan indah 2.. ari 2 ms aku sebuk dgn pc gabaq aku 2 (aku duk kt partition dpn...jd org lalu lalang aku xnmpk..sbb aku membelakangkn dorg..huhu..ni la ssh kalo meja pc lain..meja biasa lain..) tiba2 dia pgl "jia"..aku trs toleh...sapo la pgl aku ni..skali dia senyum..alamak aii..cayo aku..utk makluman..dia ni slalu senyum jek..kalo nk dgr suara dia..sgt3 ssh..ni mesti sbb aku start tgr dia..terserempak dgn dia..senyum kt dia..hahaha...sudah..abes aku..


2 comments:

shibam.blogspot.com said...

ok ler tu !!!!! yang penting happy kan kan kan

zeera said...

hehehe..btl2..