cookieChoices = {}; * C.J Diary *: afiq turn to 3 years old (03/07/2012)

Thursday 5 July 2012

afiq turn to 3 years old (03/07/2012)

Alhamdulillah.. Anak buah aku yang kedua ni dah pun berumur 3 tahun sekarang.. Nek yah selalu cakap dia ni sebijik perangai macam aku.. Perangai macam mana? Haha aku bukan suka buat perangai ye, itu dia ikut perangai akak aku.. Kami sama-sama comel, itu dah semestinya. Mata dia besar macam mata aku tapi mata dia bulat besar dan orang sangat suka dia pada pandangan pertama.. Pertama ye..haha.. Aku dengan dia dimasukkan ke kategori manis tapi yang paling penting.. aku dengan afiq sangat takut atau geli pada LIPAS!!!!

Semua anak buah aku sayang, cuma dia istimewa sedikit sebab dia membesar dengan aku, aku selalu mandikan, bagi makan.. Tapi dia memang rapat dengan aku. Dia la yang degil, dia jugak la yang selalu mintak maaf.. Sangat senang nak mintak tolong, cuma kau layankan je la semua pertayaan dia yang berulang-ulang..

Buat sayang anya Muhammad Rafiq, jadi budak yang baik. Budak yang pintar dan mendengar kata. Be tough and make us proud. Love you so much..

Love
-cj-

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: