cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Selamat Hari Jadi Nawal!!

Sunday 15 July 2012

Selamat Hari Jadi Nawal!!



dari hati kecil orang yang tak berapa nak kecil tapi berangan nak kecil.. hahaha

just want to wish you happy birthday..

dan ye aku saja nak ucap lambat (sebab aku masih terasa dengan kau hari tu hahaha)

tapi sebab aku rasa tak perlu nak ada perasaan terasa-terasa ni..

tak sesuai dengan aku.. haha



ok kembali pada tajuk entri..

selamat hari di lahirkan ke dunia..

selamat mencari kebahagiaan yang kita semua tercari-cari..

kuatkan hati dan jaga hati kita dahulu baru kita mencari serpihan hati kita yang lain..




semoga kita berjaya berjumpa prince charming kita :)



love you.. and love our relationship..



cik nawal yang si kecik tu ye.. yang tak pakai spek tu :)

oh tembamnya aku masa keluar ramai-ramai tu..

No comments: