cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Tag Dr kak ShiBam

Tuesday 10 March 2009

Tag Dr kak ShiBam



haha..awl2 lg kak shibam dah ym srh update blog.. kak shibam.. sorg yg sgt best n sgt klaka + sgt laser = baik ati..heheh..helpful and easy listen.. bila die naik suare jek..smue trs buat ape yg die srh.. sgt powerful..heheh.. sgt gile n sgt otai n sgt friendly n smue la ade pd die.. antara org yg sokong aku n dush aku bile slh..huhuu.. u know me well right? huhu

2. Link atau ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda :-

Kak Shibam yg baik ati n sgt2 jelita (kalo xpuji die buat smack down..huhu)

Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri :

so.. this is what i am.. aku rs la.. kalo korg xnk caye.. ade aku ksh.. huhuh :

1. puitis..ala2 jiwang kot. (aku da buat byk sajak dr sek men lg.. so kalo ade aku bg kt org 2 maksud nya dr ati aku kpd die.. bkn copy paste ye

2. suka melukis (aku xkn lukis kn kt org kalo terpaksa..aku taw buat kartun manga jepun n malaysia style..

3. sgt suka dgr lagu (kak Shibam da taw sgt lagu mcm mn yg aku suka)

4.aku sbnrnye sgt pendiam n hanya suke sym saje..

5. giler karaoke

6. sgt xsuker org yg same kerap call dlm ms 1 ari.. cepat bosan

7. sgt suke kn bolasepak.. especially go man utd..

8.gile pd kaler biru n itam.. my car is blue n my shoes is black..my hp is black blue (pink n purple?? tlg dok jauh2..)

9.sgt menjaga soal perbelanjaan. 10 hengget jek skali beli brg k..

10. kelakar, sengal n selambe is trademark ku..huhu

5 penerima award seterusnya dari ku ialah jeng jeng jeng :
i)Teratak Aku

ii)Kak Ima

iii) Piayuco

ala.. xcukup 5 la..

No comments: