cookieChoices = {}; * C.J Diary *: lagu yg menyentap ati korg..

Friday 20 March 2009

lagu yg menyentap ati korg..

saje jek buat entry ni.. sbb tibe2 rs sgt sayu lak bile mendgr satu2 lagu..yg plg penting lagu ms saat aku sedey sgt.. tambah lg tgh ujan skrg ni..ala2 gelap..leh buat video klip ni...byk fak sejarah yg berlaku..byk lagu2 yg blh menaikkn smangat..blh mendush korg..ataw membuat korg melankolik..huhuh..so d cni aku ltk senarai lagu yg aku dgr ataw org lain nyanyi buat aku cedey.. waaa...

1. Fiq - 3 mlm tanpa bintang

lagu ni ex aku dl tuju kt aku..dia asyik nyanyi2 lagu ni..siap anta lg lirik kt aku.. dia kate dia mtk maaf sgt2..xbuat lg la..(waktu ni dia slalu marah2 aku..ape yg aku buat smue xbtl..kate2 marah 2 da sebati sgt)"Kasih.. maafkan dirikuBanyak dosaku padamuTidak terhitung jari jemari dakuTak dapat dibilang bagai bintang beribuSukarnya diriku menebus kekhilafan yang lalu"

2. 6ixth Sense - Tak Bisa Memilihmu

lagu ni adlh smbgan drpd kt atas..bila da asyik mtk maaf..slg brape bln aku dpt taw cite sbnr..dan die sendiri yg bgtaw..sbb xsggp nk tipu aku lg..lgpn sbb die kate aku da mula taw sbb aku asyik tanye soalan yg die xsangka2..1 lg sbb dia kate aku sgt baik..n aku xtaw knape bl berkwn dgn laki2 yg lain..ayat 2 akn slalu terkeluar..lirik yg aku slalu nangis bile dgr..smpi ke arini...

"Maaf ku tak bisa memilih dirimu, Karena kuterhanyut mencintai dia, Inilah salahku yang memberi ruang, Didalam hatiku tuk mencintainya…"

3. Mega - Pasti

kalau yg klua g karaoke dl..mesti ade prasan yg lagu ni slh 1 lagu yg aku pilih..percaya x bila aku drive n dgr lagu ni aku msh menangis..aku cube tp xblh..ni menaip pn rs sebak..org yg xknl aku sgt blh kate aku ni slalu melankolik..tp korg xtaw mcm mn rs sakitnya..menyayangi n d tgl kn bkn krn sbb diri kita tp sbb kita xdpt jd lbh bgs utk die..dan dia skrg ni slalu menunjuk kemesraan dia dgn yg br..sgt sedey waktu 2 aku xde sape2..n sgt sedeh mengenangkan aku yg msh keseorgn..kak shibam..sy kate kt akak sy da lame clash dgn die..tp sbnrnye offical nya 31 dis 2007, genap sethn bersama..n slh 1 sbb knape sy jd bertmbh comel sbb stiap kali sy sedeh sy akn mkn..dan mkn..dan mkn smpi sy jd takut..n ade lg rahsia2 yg tersembunyi..yg buatkn diriku slalu down..

ni lirik lagu 2..

Pasti
Artist: Mega
Semenjak aku kehilanganmu

Sekitar maya ku berubah

Tiada lagi halusnya kidungmuY

ang ketika duluKAu lakukan untukku

Sepi mencengkam

Resah berpanjangan

Wajahmu bermain di ingatan

Yang tinggal kini

Airmata cinta telah membasahi kolam hatiku

Pasti kau di saat ini

Berselindung di balik wajahnya

Aku tak lagi kau hiraukan

Terlontar jauh dari hatimu

Bagaikan mawar terkulai sepi

Tak lagi bererti

Mengimbas keangan di masa silam

Aku terkenangkan janjimuTiada lagi kesempatan untukku

Memilikimu seperti dulu

BILA KITA MENYAYANGI SESEORANG YANG SANGAT KITA SAYANGI..KITA AKAN SENTIASA MENGINGATI SETIAP APA YANG DILAKUKAN BERSAMA..PAHIT MANIS SENTIASA TERPAHAT DALAM HATI DAN FIKIRAN WALAUPUN ORANG YANG KITA SAYANGI MENINGGALKAN KITA TANPA ADA SEBAB YANG KHUSUS..DAN TAK KAN LAPUK WALAUPUN DAH BERTAHUN - TAHUN KITA TINGGALKAN..

2 comments:

Unknown said...

tersentap terus dengar umpama mimpi dalam mimpi, wuarghhhhh

Sue Vogue said...

Jia...ambik la award k.sue bagi