cookieChoices = {}; * C.J Diary *: name sy rusyaidi

Thursday, 12 March 2009

name sy rusyaidi


arini saje jek aku uploadkn pict2 yg ade muke si nakal n lasak..rusyaidi @adie @ si bulat.. semmgnye kalo die xde kt umah..mmg agak bosan..sbb suare die kalo jerit ataw gelak...blh clear taik telinga ni..bln 5 ni die msk 2 thn.. n d jangka gak die akan mendpt adik dlm bln 2 gak.. n d jangka gak lelaki ye.. keluarga aku ni byk nye laki.. n kami da start praktis utk nyanyikn lagu "tlg kami..bantu kami" hahaha...sbb dia sgt nakal.. kalo aku n akak aku xtrn dr bilik 2 dia akan memanggil "eh dak pija.. (utk akak aku)...najira (utk aku) sabo je la.. bile aku da trn die akan panggil "mmaakkk" tp akak aku die pgl "ngah"..kami sgt suke dgr die pgl mak aku "nen..nen..nen..nekk..." sgt comei.. die la little ustaz umah kami.. amin.. kalo ade taranum ke.. selawat ke kt astro oasis..mmg kiteorg akn bukak utk mendiamkn dia..hehe..oh ye..di juga peminat no 1.. "bak..bak..bak..."(tom tom bak) hehehe...

ni masa bermain di opis mak lang adie (aku ler..huhu)

die sgt suke mengetuk2 kt meja tetamu boss aku 2..nsb baik xretak wei..

knape la ko putih sgt ni..

ape la mak lang ni.. nk minum pn xsenang..




skrg ni die da kurus..sbb die sgt aktif..mak sedara n bapak sedara die yg semput..nk kena ngejo die ari2..huhuhu..n die da pandai mengajuk smpi guling2 ala2 industan yer..huhuh

2 comments:

weeda said...

Darwisy anak buah Kak Ida pon kalo tengok astro oasis tu tak kejam mata..diam jer...bila tukar channel dia nangis :)

zeera said...

amin utk kite berdua..huhuhu..