cookieChoices = {}; * C.J Diary *: adie oh adie

Wednesday 8 April 2009

adie oh adie


ntah knape tgn aku kerap mengupdate blog minggu ni..maybe utk nk release kn ckt tension n mslh aku..smbl buat blog smbl update minit mesyuarat..udah la..kali ni aku nk upload ckt pict adie.. ank buah aku sorg ni.. bln dpn da nk msk 2 thn.. da petah berkata2.. sgt buat muka comel n manja bile yg melayan dia adalah org pompuan..kalo laki die buat bodoh thp cipan jek.. dah terbukti.. ape2 pn adie.. mak lang cyg sgt2 kt dia.. dia ni kalo blk jek pudu.. dah rindu2 an org kt umah aku.. tp yg aku n lain geram.. asyik panggil oh nenek..nenek.. ish.. n aku d panggil kak ros ye d umah.. sbb aku sgt garang mcm watak akak upin n ipin 2.. mak nye d jangka lahirkn ank ke 2 bln 6 nnt.. so kalo laki lg.. alamat nye br btl upin n ipin.. hehe..

No comments: