cookieChoices = {}; * C.J Diary *: selamat tinggal semua..

Sunday 19 April 2009

selamat tinggal semua..








utk kali ni..entry agak sedey skt..ms aku menaip ni pn..aku da rs sgt sebak..byk pengalaman yg aku timba d ukm ni.. sethn 8 bln.. dpt kwn yg sekepala mcm aku..ssh sng aku lalui..utk kali ini..aku terpaksa pegi tinggalkn smue..huh..sgt sedey..da ngalir airmata ni..

aku dpt tawaran keja tetap kt pj..pembantu tadbir (p/o) walaupn start dr t1 blk..tp sekurang2 nya aku da ade job tetap kn? jauh dr kwn2 smue..aku dpt kt petaling jaya..aku da taw berita ni dr smlm..tp aku xtgk lg surat nya..aku ingat kn lapor diri 8 Mei..rupa2 nya..4 Mei..lg 2 minggu jek kwn2..sedih nye..aku xdpt nk betaw secara berdepan..sbb aku takut nangis lagi la..i miss u all..ukm..kau msh d ati ku..huhuhu..

kak shibam..thanks sbb byk bimbing..n kongsi gelak tawa..lps ni xde la rakan karaoke akak nnt..

kak sue....thanks sbb byk gak ajar sy..sy mmg xde pengalaman n tokoh kot utk jd secretary yg baik..tp at least i try very hard to catch up kn??

kak weeda...akak yg senyap n senyum slalu..sori kalo ade buat lawak bengong2 ke..sy mmg mcm ni..

teratak aku..slalu carutt..hehe..tp carut mu bertempat..i like..huhu

anne...thanks sbb be a good frenz..slalu komen2 fb n blog aku..gosip2..nnt sape la nk lyn ko lg kn??hehe..

fadz..mak yg gile2..jaga irfan baik2..kalo rs mcm tertekan d c2..cr la environment lain..

nurul...xdpt nk tgk gigi nurul cantik la nnt... jeles i...huhu

kak noha..sori sbb our friendship ends up mcm ni..by da way..thanks being a good friend..ms sy perlukn dl..

i will fix at least try hard to fix all da bad happen or bad impression yg org lain rs ade pd aku..mcm kate kak shibam smlm..mmg kita xkn jd serapat dl bile kite berpindah..but sekurang nya jgn la lupekan sy taw..oh..mate ku ni..da menitis airmata lagi..mmg la btl rmi kate aku ni keras jek kat luar tp lembut kt dlm..jgn lupe ek jemput sy utk aktiviti lps ni.. sy akan cuba turut serta..dah la..lg nangis kalo trskn taip..by all..

i really miss all the thing that we share together..

13 comments:

Cik Jia said...

lupe..

awink...sgt best ms kenangan kt c2..gile2 ko n aku..

kak lija..akak yg menitik beratkan soal kecantikan..nasihat akak sy akan ingat smpi biler2..

anneto said...

aku sedih gile bace blog ko kali nie...persahabatan kite akan selamanya,ko kene ingat tu..aku xmengharapkan ape² cume aku mendoakan yg terbaik dari ko..klu rase nak bergosip or pape ke, ko ingat la aku sentiase ade utk melayan ko..(sambil mengalirkan air mate)..sob sob sob...selamat berada di tempat yg baru k..aku doakan ko berjaya dlm ape jua impian ko..salam sayang dari aku -ANNE-

Unknown said...

jia - memang bohsan lah aku lepas ni, teman semelalak aku dah takde, sob sob sob, tapi bagus gak ko takde kat sini wei, tak banyak dosa orang2 yang selalu marah2 kat ko tu

Cik Jia said...

anne...thanks sesgt..aku sgt hargai..kdg2 aku terpikir..kalo aku da xde..ade ke org sedih ke ape ke..thanks sgt2..rs d hargai..

kak shibam..kite xmmp utk penuhi ape yg org lain nk..tp skrg2 nya sy berusaha..tp xdela mcm org lain..menyalak kate org lain slh..tp diri sendiri xscan dl..

kak julie..akak garang yg ngajar sy mcm2 psl selok belok cni..ade aku kesah 2 akn jg tagline sy d sana..hehe

anneto said...

kak shbam: saya sudi melayan akak melalak..;) hihihihi..pasni saya nak luahkan perasaan kat kak shibam lak ar, gantikan cik jia kite nie...hahahha..

Mizzy said...

nama aku takde ...
huhuhuhu

weeda said...

tahniah zeera..semoga kerja baru ni bawa rezeki lebih banyak..sedihnye bila kita nak berpisah..jaga diri elok2..kahwin jgn lupa jemput..jgn lupa siapkan nufnang kak ida hahaha (sempat lagi tu)nanti kita kuar ramai2 before Zeera berenti ek..Kak Shibam sila uruskan hehehe

Cik Jia said...

miji : lupe lak..hehe..bdk sengal yg mcm aku gak..first time aku jumpe steno laki..thanks atas carutan dl..aku remember k..cite ko hanye aku n org tertentu je taw k..

kak weeda : blh jer.. sy sedia utk trn bersama2.. :D

Unknown said...

to weeda and the gang, urusan untuk bersuka ria sedang di uruskan, harap bersabar, kita akan meronggeng bersama2 dgn Jia sebelum last dia ok, lets rockkkkkkkkk

anneto said...

saya nak join gak bley x? (muke sedih n kecian nie)

nOhAno said...

pasan nama akk ader...
ingatkn ko marah ngan akk psl yg akk kata kf fb: ko jap pakai tudung, jap tak tu...
sorila jia, pasal tu.. akk mmg siyesly gurau je masa tu, akk x penah sekelumit pn nk kutuk ko psl tu...
ala, ko tgkla akk ni... pakaian akk pn x senunuh, xknla akk nk negur ko part2 pemakaian ni... siyesly jia, akk ni, tiap2 ari dlu, mkcik pdftr kutuk, perli akk pasal pakaian akk, akk buat dek je.. patutnye ko buat dek je or sound je akk balek, kalu akk dh tlampao dlm segi tu...
sebenanye kes ni agak klakala n pelekla jia, sebb kita x penah gaduh pun.. so let's make peace now. Mcm akk ngan kak gee dlu, gaduh teruk, tapi sekrg, kami lagi rapat.
Akk wish Jia all the best di tempat kerja baru... Gud luck.. ingat, Tuhan tu sentiasa ada dgn org2 yg sabar. Sebb Jia sabarla, Tuhan bagi Jia peluang kerja di tmpt yg lebih elok dan InsyaAllah dgn teamwork yg lebih elok... Akk pecaya sgt, Tuhan sentiasa mmbantu, sebb akk dlu nk putus asa, nk quit dr sini, tp Tuhan bantu, tukarkn akk ke tempat baru...
Kerja ni Jia, kita buat je kerja kita.. pedulikn apa org nk kata. Moga Jia mulakn kerja di tmpt baru ngan semangat baru... be strong, girl!!
apek2 kt P.J emshem wei, kuatkn iman ko HAHAHA..
weh, bila2 akk banjer ko mam2 farewell..dlm masa terdekat ni... sebb akk awal Mei pn xde kt sini... kt Indon...
YOU CAN DO IT GIRL!!! IDUP APEK2 P.J!!

Putri Essie said...

hohoho...zeera...tahniah dpt keje tetap...gue mau jgk...de peluang gtau yer...hehehe...br nak beramah mesra...dh kene tinggal...huhuhu...pe pun terima kasih atas segala2nya..n mohon ampun dan maaf sekiranya de wat zeera tersinggung dsb nye...halal kan le makan dan minum...terlebih terkurang...dan lain2 lagi...harap still keep in touch ya!!

Cik Jia said...

kak noha : thanks 4 da wish..kite mmg klaka..sbb 2 la kite buat mcm ni..gaduh tanpa sbb.,ape2 pn thanks sbb still take care psl sy.. mgkn ada hikmah nye d sbalik smue ni..sy last 30 april..so ade lg 2 minggu d cni..

essie : mesti ade nnt keputusan yg baik utk kamoo..cepat..tgl kn phum beramai2..haha