cookieChoices = {}; * C.J Diary *: melepaskan keje di MQA..berbaloi x??

Tuesday 21 April 2009

melepaskan keje di MQA..berbaloi x??

kwn2..utk entry kali ni aku nk pendapat dr korg smue..berbaloi ke aku trime tawaran MQA tu..mmg la tetap tp.... dcni aku bg brape point yg aku pkr2 sgt n kengkawan yg lain betaw kt aku..
  1. gaji d sana lbh renda dr cni. kt sane aku dpt offer T1 tp d ukm aku T3. perbelanjaan bulanan aku ms aku T2 pn kdg2 sangap..da brape lame aku xtukar kasut keje, baju n brg2 lain.
  2. tmpt die jauh. mmg la bangi pn jauh gak dr tmpt aku..tp aku leh survive minyak n kalo aku klua pkl 7.20 skalipn aku mmp smpi sblm kul 8. kt MQA yg di PJ 2..aku kena klua awl utk smpi awl. tp aku akan smpi lmbt walaupn aku klua awl. lbh2 lg jln sdg d baiki. n perbelanjaan minyak lak kalo ke ukm sminggu dlm 35 ringgit tp utk ke MQA lbh byk. kalo pn aku g keje naik putra..aku still kena tunggu bas lak utk nk ke opis aku.
  3. kt cni makanan leh dpt krg dr 6 ringgit n byk choice n sdp. tp kt cna makan mahal..xbyk pilihan dan xsdp (bpk aku pnh mkn dl ms anta aku g interview)

aku tgh konpius ni..kt sane mmg la ttp n keje die mmg byk. sbb buat kualiti kn? kt ukm lak.. lmbt nk ttp. tp walaupn byk keje..leh huhahua..n kwn2 aku sgt baik.aku cdg nk tunggu sethn d samping 2 aku apply keje lain gak. korg setuju x? n aku perlukan idea2 yg bernas utk aku cantas ckp bapak aku blk nnt..so please..i need advise from all of u..

6 comments:

Unknown said...

sekarang terpulang pada diri ko sendiri jer, pikir pikir pikir

awinkk said...

ha'a..
fikir btl2 zeerot.
hehehe.

weeda said...

betul..macam yg dah dibgtau..ikut Zeera..ikut kata hati tu..jangan sbb orang lain..ok

NISREEFA said...

meh akak bagi pandangan akak yer.. walaupun akak tau kao tak berapa berkenan ngan akak kan. Tp nie masa depan kao akak rasa kena ckp la jugak.. Kenapa kao nak pegi kalu jaw tue lbh rendah dr yg kao ada sekrg nie?? Jgn sebab nak kejar tetap tue kao terus gelap mata. Kao kena ingat walaupun kao kontrak kat UKM tp peluang nak tetap tue ada lagipun Pej kao tue baru lagi vote nyer belum ada thn nie maybe tak de tp sapa tau kan insya-allah thn depan ada vote tetap so kao dah ada tempat.. kena sabar la dik.. jgn terburu2x.. Peluang tetap tue ada cuma kao kena sabar. So fikir la bebaik yer.. Good Luck

Cik Jia said...

ok..stlh byk pandangan n aku berpikir n aku decide..aku akan ke sana..mgkn d cni bkn rezeki aku..mmg mcm kak ima ckp..psl gaji kn? tp kt cni keje nye sy xminat sbb bkn bidang sy..xpela..see u all d lain waktu k..30 april..is my last day..daa..

anneto said...

hurmmmm...susah gak ek nak pilih....aku pon konpius seh...tp aku tau ko mesti pilih sana kan kan kan...