cookieChoices = {}; * C.J Diary *: tankiu sesgt..kak shibam..

Friday 24 April 2009

tankiu sesgt..kak shibam..

ello..my name is chichibam..sbb org yg bg kak shibam..so i chichibam la..hehe

pusing kiri..

pusing kanan..huhu

sgt comel kn?? kak shibam bg sempena pemergianku ke sana..yela..tanda ingatan..first time aku leh pilih adiah..mula2 kak shibam nk bg frame..tp aku kate da biase sgt..lgpn aku xsuke frame2 ni..aku tertarik dgn teddy bear ni..sbb geram tgk teddy bear byk2..price is not important..ape yg penting ia sbg tanda korg hargai kehadiran aku di cni yg hampir 2 thn..n leh thn lama..aku xsuke hadiah mahal2 tp value yg ada cume ckt jek,.mcm pki buang..yg penting..aku xsuke memaksa org utk buat sesuatu pd aku..mcm adakan 1 majlis khas utk aku ala2..majlis perpisahan la..no no no..its not me..buat sbb dieorg nk buat..bkn sbb aku paksa ke..sbb value 2 xde la..mcm 2 gak ngan adiah ni..tankiu sgt2 kak shibam..i'm really love it..my chichibam..so, who next?? haha..just joke..sayonara...daaa....

9 comments:

Unknown said...

wa ka ka, i like chichibam, comey giler wei cam tuan yang bagi tu kan

weeda said...

alahai comelnya...chichibam tu

Cik Jia said...

kak shibam : mesti la..tp comey lg tuan yg punye..haha..

kak weeda : tibe2 leh dpt name 2..tp i suke..i suke..chichibam..hehe

anneto said...

wah!! best woo dpt present teddy bear..walaupon aku xdpt bg ko present, tp aku bg ko sekalung doa utk ko menempuh hari² yg akan dtg dgn penuh dedikasi n tabah..ingat! semua yg dtg adalah COBAAN...hihihihi..

Cik Jia said...

mn adil anne..aku nk gak present dr ko.. huhu

anneto said...

insyaalah klu ade rezeki ade la..doa² la ade rezeki utk ko..klu x pon, aku yg mintak kat ko boleh kan kan kan..hahahhaha..kite tukar tradisi plak, yg nak pegi kene bg present kat yg tinggal..hihihii..

Cik Jia said...

mottiiiffff!!!!!!

anneto said...

pasal ko akan merindui diriku ini..hahhaha..releven c motiffff tu...

Cik Jia said...

byk la ko..
ingat kentang..ingat ko..
sobab pipi ko mcm kentang..huhu