cookieChoices = {}; * C.J Diary *: kalau saya tak ada kat cni

Wednesday, 15 April 2009

kalau saya tak ada kat cni

hehe..pg ni saje jek aku menggunakan ayat ni..pnh x korg tibe2 terdetik kt ati kecil 2..kalo aku xde td blah blah blah isi tempat kosong.. begitu gak la yg aku rs kan ari ni..menyelesaikan mslh pegawai ku yg ke 2.. kdg2 aku terfikir kalo lah aku da keje kt tmpt lain ke..benti ke,..ape ke.. mcm mn la keadaan opis nnt..kdg2 aku mc pn call..aku g checkout pn telefon berdering...smpi kalo xde bunyi 2 aku hairan lak..mcm pelik giler..so kdg2 bile aku da taw benda2 ni akan terjadi..aku anta email pd smue org..kerja2 yg aku dah siapkan..n kerja yg org lain perlu follow up n cara mcm mn nk buat sesuatu..ala2 prosedur la..walaupn keje 2 keje org lain tp aku gak kena buat..n pg td..mcm rmi nk slh kn aku mn salinan surat yang dihantar bln lps..smue dok cr2..n pdgn smue mcm aku yg slh..tp aku blur la..kalo aku yg buat surat 2..aku akan ingat..last2 jumpe kt mn???? kt tmpt org yg aku geram smlm..n katenye e2 dia fotostat utk simpanan die..ye aku rs mcm nk gigit2 telinga aku jek..bagus la..utk simpanan ko yer..hurm..muke aku ngan pegawai ku menahan marah jer..simpanan ko yer..simpanan opis ni ko xbuat lak.. hurm..

3 comments:

weeda said...

sabar cik zeera..jangan gigit2 telinga...nanti masuk paper front page lak hihihi

Mizzy said...

tak pe..
klu ko brent, opis ko mesti jalan punya..
alangkah kat ukm nih, ada je opis yg org cuti tak bgtau seminggu pun, leh jalan lagi opis tu.. hehehe..
ukm ni magis.. no hal punyer..

zeera said...

haha,,,ok2..
cepatla dtg keje tetap n br..huhuu