cookieChoices = {}; * C.J Diary *: cloudy day

Tuesday 7 April 2009

cloudy day

kat luar msh terang, panas dan kering cuacanya.. tp dlm hati skrg ni aku da mula hujan.. i got the news from aqil sister.. tell that ooperation was not successfull n aqil life kt ujung tanduk jek.. ya allah.. mungkin ini ke takdirmu.. dia seorg yg baik..yg berjuang utk dpt kn kasih syg n belas kasihan dr keluarga nya sendiri,..xpnh mengutuk mak dia..slalu tringatkn adik2 die..

slh nye aku sbb aku xmmp menyayangi die lbh ataw same spt die syg pd aku..ye aku yg bangkit kn die smule..aturkan perjalanan die yg kacau bilau..bantu pulihkn semangat die..tp xmmp berikan kasih syg yg byk utk die...skrg aku cume termenung..n termenung..pikirkn next thing.. utk kuatkn ati aku blk.. sbb aku kena handle adik die yg tgh nangis sbb xthn tgk abg die jd mcm 2..maafkan entry kali ni aku xmmp nk taip byk2.. sbb aku asyik menitiskan airmata..lps jumpe kak shibam td..bye..

No comments: