cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Break time is over.. waaa...

Friday 22 June 2012

Break time is over.. waaa...

Bermula 23 jun, kelas untuk sem baru akan bermula.. Yeppi.. Dalam hati dah waa... Untuk kali ni aku tak amik pun subjek pengaturcaraan.. Sebab utamanya?? Tak nak rambut gugur lagi.. Tunggu la rambut aku dah matang baru ambil balik ye?? Haha.. Rindu nak gaduh-gaduh sambil menelaah pelajaran tu..


Lagi satu aku sangat suka makan mihun sup dekat kafe.. Murah dan sedap.. Tak sabar nak bersaing dengan geng senior aku.. Huhu sem ni sem terakhir dia orang.. Jadi sem ni je boleh bersaing nak dapatkan markah tinggi.. Lepas ni aku akan merindui suasana tu.. Aku akan alert bila rasa eh dorang ni macam nak saing siapa cepat tangkap lecturer aja je.. Jadi baru aku tambahkan kelajuan otak aku ni.. Kalau tak, aku jadi bosan. Jadi bila ada tugasan je aku buat endah tak endah..


UTM.. Tunggu.. Aku datang balik..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: