cookieChoices = {}; * C.J Diary *: selamat hari dilahirkan ke dunia.. akak ku..

Friday 22 June 2012

selamat hari dilahirkan ke dunia.. akak ku..

Hari ni genap sudah hari dilahirkan akak aku yang ke 29.. Walau apa yang berlaku, aku tetap sayang ketat-ketat akak aku.. Maaf sebab apa yang kau inginkan tak menjadi kenyataan, tapi aku sebagai adik, memang bersyukur bila tuhan bukak kan pandangan kau pada seseorang yang tak perlu aku nyatakan dekat sini..


Moga Allah memberikan seribu kekuatan.. Moga Allah gantikan dia lebih baik dari apa yang kau jumpa selama ini.. Setiap kali aku bersujud, aku tak pernah lupa untuk doakan agar kau tabah selalu.. Macam-macam benda terjadi tahun ini, yang aku tau kita kadang-kadang hampir tak mampu kita bertahan.. Tapi apa pun terjadi, kita tetap satu keluarga.. Biar tak kaya asalkan kita tak berpecah...

Selamat ulangtahun sekali lagi akak ku.. As a sister, I don't want to see your tears anymore. You deserve someone better than him.. I will always love you... From bottom of my heart..

p/s :biar kasar gaya percakapan, asalkan kita tak menghina ayah atau ibu orang lain.. Abah aku tak pernah ajar atau buat benda macam tu dekat orang lain..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: