cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Euro Cup 2012

Thursday 14 June 2012

Euro Cup 2012


heboh sana sini bercerita tentang bola saat ni. kalau kau orang kata tak tahu memang korang ni duk planet mana entah. kadang-kadang orang bukan minat sangat pun, tapi sebab tak nak orang kata yang kau tu tak up to date, terpaksa lah kau ambil tahu kan?

aku ni minat tak? mestilah aku cakap minat. tanya minah yang gila sukan ni, mesti la suka.. tak pernah tertinggal untuk tonton.. apa pasukan yang aku minat?



mestilah SPAIN dan ENGLAND.. wuhuu comel tak? doodle ni dari Fizz Graphic.. cute right? **ciss tenet ku dah di disekat untuk masuk ke blog mu fizz...
lantak la korang nak perlekeh team aku, janji aku suka..

ok untuk sesiapa yang tak ada jadual perlawanan Euro, boleh la tengok dekat bawah ni..

http://www.bangkokpost.com/supplements/euro2012-programme.jpg

No comments: